fredag 26 december 2014

Annandagsmiddag hos Jennifer och Mårten.

Tjenixen på er! Hoppas att dagen har varit bra. 

 Ikväll har vi varit hos Mårten, Jennifer, Henning och Annabelle 
och ätit en supergod kalkon med en massa goda amerikanska/engelska tillbehör.
De hade dukat julefint och vi hade en så trevlig kväll.

Vi drack gott vin.

Vi beundrade deras nya fina skåp.

Här fick hela den fina Bersåservisen plats. ( En del av denna har jag bidragit med) 

Johanna och mormor/farmor pysslar tillsammans med Henning.

Dags att äta....

Mmm, så gott. Jennifer hade tillagat en jättegod stuffed kalkon med böngratäng, potatispure´, sås och cranberrysylt

Jag gillar verkligen den här juliga såsbringaren.

Roliga klipp på "Youtube" intresserar det här lilla gänget.

Mera pyssel pågår.

Brorsan och jag tog oss en god mörk rom till kaffet. Riktigt god.

Tusen tack Jennifer och Mårten för en jättetrevlig kväll med god mat och dryck och härligt sällskap. Jag och min svägerska hade planerat att dricka mycket vin och så blev det också. Vi hade inte tid att fastna på någon bild. Hihi.

Nu är vi hemma och kvällen fortsätter med lite film.

Gonatt på er alla så ses vi i morgon! Kram    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar