tisdag 23 december 2014

Underbara Amaryllis och en nyfiken katt!.

Välkommen lillejulafton!
Idag är det en del som ska göras minsann. Målet är att få allting klart och kunna sätta sig i eftermiddag och bara njuta och ta det lugnt. Vi får väl se hur det går med den planen.....

Till min hjälp har jag ju Musse, min ständige följeslagare som nyfiket tittar fram överallt. 
Speciellt nyinköpta blommor är hon mycket intresserad av.
Jul i porslinshyllan.







Ja, se där är hon ju den lille linslusen. 

Ha det nu riktigt bra så hörs vi mellan skinkgriljering och bakning.

Kram på er/@nneli 





2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmtisdag, 23 december, 2014

    Önskar dig o din familj en riktigt God Jul!
    Nu äntligen tar jag kväll, det mesta av maten är nu färdig o klapparna inslagna :)

    Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack kära Camilla, min trogna bloggläsare!
      Ha en fin jul du också och stor kram på dig!
      Anneli

      Radera