onsdag 3 december 2014

En helt fantastisk rosenbukett och god lax till middag.


Den här helt underbara rosbuketten fick en kollega levererad till arbetet idag. Det var dottern som ville visa hur mycket hennes mamma betyder för henne. 
Jag kan säga att det var många som tog foton på buketten för att visa sina döttrar. Hehe...

Det är absolut inte därför jag skriver detta inlägg. 
Jakob och Johanna visar på många andra sätt att de uppskattar sin mamma. 
Men visst är det en helt fantastisk bukett som vem som helst skulle hoppa 31 av glädje över att få.     

100 stycken var det och en underbar färg.


Här sitter den glada modern.

Ja, nu har vi ätit god färsk laxfile´med romsås, potatis och sallad. Så gott.



Kvällen fortsätter nu med "Bonde söker fru", precis som alla andra onsdagar. Men först presskonferens om vårens politiska nyval.  Ja, som det kan bli...

Här är min nya ljuslykta i marmor som jag köpte på loppis i söndags.
Det är faktiskt det enda som jag har köpt i marmor, trots att det blivit så populärt.

Nej, nu får ni ha det så bra så hörs vi snart igen. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar