tisdag 23 december 2014

God Jul på er alla!

Nja, jag blev inte klar så tidigt som jag hade planerat men nu så .... 
Alla julklapparna är inslagna och klara, 
katten är julpiffad och ja, det mesta i huset är färdigt.

Nu blir det glögg, lugn och ro och uppesittarkväll. 
Ha en riktigt fin kväll kära ni!!!  

Musse har fått på sin julrosett. Luvan var INTE populär! 

Julklappshögen har vuxit under veckan.



Sillen är inlagd och detta är en pepparrots-ruccolavariant.
Helt nytt recept och jag vet inte alls hur den smakar?? 

Skinkan är griljerad och avsmakad.
Den smakade utmärkt tillsammans med hemlagat potatismos,
nybakat bröd och julmust. 



Ser du muffinskulan, Ann? 


Jag vill inte ha den jäkla tomteluvan har jag sagt....

Gokväll på er och på snart återseende!

KRAM / @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar