onsdag 17 december 2014

Jobb i Lund, lunch på Godset och snabbtur i blomsteraffär.

Gokväll på er denna onsdagskväll! 
Här har vi nu tittat på sista delen av "Bonde söker fru" och visst blev det kärlek på några av gårdarna.

Jag har arbetat i Lund halv dagen idag.  
Titta vad jag hittade på en av kollegernas arbetsplats. 
Alla som liksom jag älskar serien "Mad Men" känner direkt igen "Elisabeth Moss"
 som spelar "Peggy Olson" i serien.

Nästan alla mina glada kolleger och chef gick till "Godset" och åt lunch idag
 och önskade varandra "God Jul".   

Jag åt en "Black Angus" hamburgare med bacon, sallad, pommes och sås. Supergod men jisses vad stor den var och jag orkade bara äta hälften.  

Efter den rejäla burgaren styrde jag kosan mot en av mina nya favoritaffärer.

En snabbtitt blev det. Jag har önskat mig en sak i julklapp av sonen som finns där.
Jag var ju tvungen att se om den fanns kvar. Hehe...

Efter lite inspiration i denna mysiga affär blev det fortsatt arbete.

Nu tävlar vi i "Sverige Quizen"! Det står lika och nu måste jag koncentrera mig.

Kram på er!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar