tisdag 30 december 2014

Arbete på Kristallen och en titt på en av makens julklappar från mig.

Gokväll på er denna tisdag och näst sista dagen av 2014. 

Nu har jag arbetat två dagar på Kristallen tillsammans med trevliga kolleger ( vi var ganska få, kan jag säga) och trevlig chef. 
Idag har vi sorterat och gjort fint i förråd och i skåp och lådor. 
Vi blev så nöjda så och hade det riktigt trevligt under tiden som vi arbetade. 

Nu är jag ledig fram till den sjunde januari och det ska bli underbart.
Efter arbetet idag har jag varit och handlat inför nyårsfirande hos oss. 
Det blev besök i några blomsteraffärer. Systembolaget och tre matbutiker. 
Puh, nu har jag lastat in allt och lagat och ätit middag.
Sitter med benen högt en stund, innan det är dags att duka nyårsbordet.

Hoppas att ni alla har det superbra! 
Kram på er. Jag återkommer och önskar er Gott nytt år! 

Kram  

Det är fortfarande mysigt att tända ljusstakarna dessa mörka vintermorgnar. Allt rött är dock bortstädat här hos oss nu. Det passar inte till nyår, vilket är min högst personliga åsikt. 


Den här världskartan fick maken av mig i julklapp. Den är faktiskt ganska kul. Man skrapar  (som på en Trisslott) fram de länder som man har besökt. Intressant att se hur många länder man faktiskt har varit i och vilka som man har kvar på sin "länder att besöka" lista.
Kartan är köpt på nätbutiken coolstuff.se.
Den här kartan är i guld- svart och räknas som den exklusiva varianten. Det finns en annan variant som kostar 179:-. Den här kostar 225:-   


Vi hörs!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar