måndag 22 december 2014

Julgranen är klädd och Kristallen by night.


I fredags inhandlades julgranen och i lördags blev den klädd. 
Så här ser den ut, årets julgran. 

Jag har fått en del kritik av närmsta familjen som undrade,
 hur jag kunde välja detta lilla spensliga exemplar,
 "var det mörkt när du valde den "and so on". 

Jag tycker dock att den är fin, så det så.  
Vissa år har vi köpt kungsgran men jag gillar doften av rödgran bäst.   
Obligatoriskt foto på Johanna och julgranen.



Nu har även julklapparna kommit på plats.


Idag har jag arbetat på Kristallen i Lund hela dagen och det var riktigt trevligt.
Nu har vi ätit middag och tittar på vilka som har fått barn i "Bonde söker fru"


Ha nu en fin kväll alla ni!

Så här såg det ut när jag skulle gå hem för dagen, vacker byggnad....

 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar