måndag 1 december 2014

Glitter och glamour!

Igår hann jag med en massa administrativt arbete på jobbet eftersom
 eleverna hade studiedag. 

Sen blev det en snabb sväng hem för att fixa till sig lite inför kvällens
"Glitter och Glamour" fest.  


Tänk så glad man blev när man välkomnades till festen av dessa glittrande glada festfixare,
Erika och Angelika.



Två fina festfixare till, Carina och Charlotte.

Rosa dryck passade så bra till denna glittriga fest.

Veronika i sin nya jumpsuit och Ingrid i sin fina glittriga top.  

High Heels....

Två glittrande systrar, Malena och Sara. 


Även festfixare får sitta ned en stund.

Söta Carin för kvällen iklädd boa.

Festdetalj, glittrigt hårspänne.

Maura och Martin var så här fina denna kväll.

"Chapeau, claque och Cadillac".
 Ja, jag tänkte direkt på Ted Gärdestads låt när jag såg Björn af Forseilles denna kväll.

Vilket festglatt gäng!

Glittrigaste huvudbonaderna hade Fredrik och Moa.

Ingela och Lina var så här fina!


Jag på mitt rum och det är Carina som är fotograf.

Efter det trevliga glittrande minglet fortsatte kvällen med lite tävlingar (där bl.a den här otäckingen spelade en viss roll), matlagning och annat kul. 
Själv var jag tvungen att tacka för mig för att åka vidare till nästa fredagsnöje, vilket var middag hos goda vänner.   

Så här såg den fina inbjudan till kvällens fest ut!

Tack alla festfixare för en härlig inledning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar