fredag 21 augusti 2015

Arbete på sjunde våningen.

Gomorron!!

Jag och Johanna har varit och hälsat på hos mina föräldrar 
sedan i onsdagskväll och då fick datorn stanna hemma. 

Vi har haft det jättebra hos mina föräldrar och jag ska visa 
er några fina trädgårdsbilder lite senare.

Nedanstående bilder är från när jag arbetade 
på Kristallen en heldag i onsdags.

Utsikten var fantastisk denna klara och fina augustidag.
Jag var på plats tidigt så jag hann med en kopp kaffe och lite mailkoll innan alla kolleger var samlade igen efter sommarledigheten. Jättetrevligt att träffa alla och vi hade mycket att berätta för varandra om våra respektive semestrar. 
Vi hann också med en hel dags planering inför hösten.


Vi åt gemensam lunch på restaurang "Höjdpunkten" och det serverades lammfile´med potatisgratäng, rosmarinsky, haricots vertes och gele´. Så gott!      


Jag återkommer senare i eftermiddag med ett nytt inlägg.

Nu är det dags att göra sig klar inför dagens arbete.
Jag skulle egentligen lämnat in bilen för service nu på morgonen, men det gjorde maken och då fick jag en hel timme extra härhemma. Hinner nog vattna lite utomhus också, så bra!

Kram på er alla/ @nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar