onsdag 12 augusti 2015

Johan Runow, en riktigt kul kille.

Hejsan! 
Mitt i veckan, onsdagen är här! 
Jag fångade Johan Runow på bild igår när han var på Nyvångskolan och underhöll oss.
Hans standup- program " Hur man djävlas med stil" var som sagt väldigt kul och det blev många glada skratt i aulan denna för många första arbetsdag.

Så här ser han ut, "Johan Runow", en riktigt kul kille.
Han finns med på årets upplaga av "Humorfestivalen" och den 29/8 kl. 22.30 

uppträder han med just den här föreställningen på "Grand Hotel" i Lund.
Tyvärr såg jag att biljetterna var slutsålda.

Om ni får möjligheten vid något annat tillfälle 
så kan den varmt rekommenderas.

Här skålar jag i ett glas med iskall svartvinbärsdryck.
Skål och må så gott!
@nneli


2 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att du hade kul!
    Föreställningen körde jag på förra årets humorfestival. Den kan man tyvärr inte se i år.
    Däremot skojar jag med 2 andra komiker lördagen 5 september på festivalen. Här kan man läsa mer om det: http://2015.lundcomedyfestival.com/events/humorfalangen/

    Eller gå in på www.johanrunow.se för mer info när jag uppträder på andra ställen.

    Ha en bra dag!

    /Johan Rünow

    SvaraRadera
  2. Hej och tusen TACK för din kommentar! Ja, jag hade superkul och skrattade glatt. Det var väldigt hög igenkänningsfaktor. hahahaha...
    Tack för informationen om dina nästkommande framträdanden.
    Jag delar med mig av informationen till mina läsare och vänner,
    Ha det riktigt bra och trevlig helg!
    Hälsningar
    Anneli Rignell

    SvaraRadera