onsdag 5 augusti 2015

Pizza och gastkramande thriller.

Onsdagskväll och jag har arbetat idag. 
Idag var det flera som arbetade och det var trevligt. 


Johanna och jag var och hälsade på hos mina föräldrar måndag till tisdag.

Här fikar vi i det sköna skuggiga hörnet av trädgården. 
Rabarberpaj med vaniljsås och kaffe. Om det var gott. YES!   


Somrigt!



På kvällen åt vi pizza och vi testade några nyheter bl.a en med fläskfile´, sparris,
kronärtskocka och bea. Vädligt god. Det blev också min favorit, " Quattro Stagioni"

Efter pizzafrosseriet blev det en promenad i mina gamla uppväxtkvarter och kvällen avslutades med en thriller i världsklass.

Om ni känner för en riktigt sommarrysare så ska ni se
" The stepfather".
Bered er på gastkramande spänning......

Efter detta lilla tips så säger jag på återseende!
Kram på er/ @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar