torsdag 6 augusti 2015

Några bilder från vardagsrummet.

Hej! 
Här har jag precis avslutat städningen i värmen och nu blir det välbehövlig vila.

Jag tog några foton i vardagsrummet när solen sken. 
Jag vet ju att ni uppskattar mina bilder från hemmet.  

Endast grönt och vitt på verandan. 

Min Rosenskärm här på bordet blommar fortfarande även om den
tappar en del kronblad nu.  (efter tre månader.)

Jag köpte faktiskt en ny för några veckor sedan. Love them.

Två dagars semester till och en helg innan det är dags att börja arbeta "på riktigt".
Nu har jag bara "smygjobbat" litegrann, som en av rektorerna uttryckte det idag.

Jag har rensat och sorterat på mitt arbetsrum och gått igenom material och annat dessa dagar och känner mig nu redo att möta elever och deras föräldrar och personal.
Men först blir det till att njuta några dagar till av det vackra vädret.

Kram/@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar