tisdag 11 augusti 2015

Bebisgos hela kvällen.

Hej på er denna molniga och regniga tisdag!
 Perfekt väder att arbeta, dock? 
Igår hade jag och Johanna mor, Birgitta, Emma, Lina och lilla Inez på besök.
Min vän, sedan barndomen, Birgitta har blivit mormor för första gången och 
igår fick vi träffa lilla söta Inez, hennes stolta mamma Emma, 
moster Lina och mormor Birgitta.  
Ni kan tro att vi hade bebisgos härhemma.
    
Vi åt kyckling med vitlök, lime och ruccola, potatisgratäng och grönsallad.  



Till dessert hade vi marängsvisse med färska blåbär. 

Johanna och Lina. (Birgittas och mina yngsta.)


Johanna tillsammans med underbart söta lilla Inez.



Här har lilla pannan fått några små veck.

Här sitter Inez hos mig, ja vi ville självklart ALLA hålla henne. 



Min mor Anita som också älskar bebisar och som känner Birgitta
sedan hon var liten fick också komma och gosa förstås. 


Den här söta dressen har Inez redan vuxit ifrån.



Fyra glada tjejer och tre generationer.
Ett stort grattis Emma och Tobias till er jättefina dotter.
Så roligt att få träffa henne och er andra förstås......

Nu är det snart dags för cykelfestplanering.

Kram på er alla!
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar