torsdag 27 augusti 2015

Avtackning av kollega och god pizza.

Hej på er alla denna torsdagsmorgon! 
Hoppas att dagen har börjat bra för er.
 Jag ska nu äta frukost här och sen ska jag uträtta några måsten innan 
jag kan känna av att det är ledig torsdag idag.  

Igår kväll var jag tillsammans med ett gäng härliga kolleger från skolan för att 
avtacka Annika som slutar sin tjänstgöring i Dalby efter många år.
Vi åt tillsammans på krogen "Egino" och hon fick bl.a denna vackra blombukett.


Här ska vi beställa från menyn och det blev många olika sorters rätter. 

Tre glada och trevliga medarbetare. Anni, Carin och Tobbe.
Om bilden blev bra så fick jag lova att ta med den på bloggen och
det tyckte jag verkligen att den blev.  

Skål Annica och stort lycka till framöver!

Mitt val denna kväll blev en pizza med oxfile´, parmesan, tryffelcreme och ruccola.
Den var väldigt god. Sen gick jag och Rose-Marie tillbaka till skolan för att vara med på ett föräldramöte.

Hemma igen efter en lång dag blev det inte så mycket mera gjort, kan jag säga.

Vi hörs lite senare idag, då kommer
bl.a det utlovade plommonmarmelad receptet och lite annat.  

See you! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar