onsdag 28 augusti 2013

Cykeltur och blommor!!



Igår kväll cyklade vi iväg för att gratulera och överraska vår vän, Monica en månad efter hennes 50-årsdag. Tyvärr glömde jag bort att ta foton under kvällen. Det blev dock två foton på vägen dit.

Dan är stolt över sin gamla trotjänare.


Nu ska vi sjunga,vilken ska vi ta???
Så här såg Johannas frisyr ut idag. Hon har varit i Lund och fixat både nytt pass och ID denna onsdag. 
Det var Johanna som fixade middagen och det blev pasta med en sås bestående av bacon,grädde och diverse kryddor. Mmmm,gott.  
Den här fina liljebuketten fick följa med hem från Bloom idag. Riktigt fin och med lite annorlunda färg.

Under min cykeltur ikväll hittade jag de här fina kvistarna med stora blå bär. De passade bra i en enkel glaskruka.

Det blev "banne mig" en riktigt grann bukett från naturen.
Nej, nu är det snart dags att sova. Ska dock först se klart "Maria Wern" på TV4 och läsa en liten stund. 
Idag invigs Humorfestivalen i Lund och i morgonkväll ska vi dit. Jag ska även köra och hämta Jakob och Maria på Sturup på e.m. De har det underbart skönt på Kreta med sol och bad och värme. Jag tror faktiskt inte att de har någon större hemlängtan.
Vi hörs i morgon alla mina kära läsare..... 

2 kommentarer:

  1. så fina bilder och kommentarer...alltid roligt att läsa och kolla dina bilder Anneli....<3

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Kristina! Jätteroligt att höra! Stor kram och hälsa Björn!

    SvaraRadera