lördag 31 augusti 2013

Melodikryss i Lund.

Jag och Johanna körde till Lund när vi hade vaknat idag. Vi var med på Melodikrysset "live" på Stortorget. Mr Melodikrysset himself d.v.s Anders Eldeman var där och det var riktigt skojigt. Jag såg direkt bekanta ansikten bl.a Marie Sjödin som är sitt Melodikryss trogen varje lördag.   

Här sitter Marie med pennan beredd. 
 

Anders Eldeman och Johan Wester poserade glatt när jag ville ta ett foto.Sympatiska och glada killar.

Här är jag och Boel och våra kära döttrar framme och resonerar lite med Johan. Jag är som vanligt bakom kameran.


Johan Wester!

Johanna och Lovisa tillsammans med väldigt långe Johan.

Lite shopping på Gina Tricot denna lördag. Johanna var inte beredd på att bli fotograferad.


Färgglada rabarber på torget. 

Vackert blomsterhav av höstiga Aster i alla möjliga färger.

Dessa ståtliga Gladiolus fick Johanna bära hem till sin mamma från torget idag. Läckert limefärgade är dem.
Förutom choklad och godis fick vi även kryddor och te från Kreta. Det var Jakob och Maria som tänkte på oss härhemma. Ska bli kul att testa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar