söndag 4 augusti 2013

Härlig sommarfest/50 årsfest.


Igår var vi på kombinerad sommarfest/50årsfest hos Lisa och Pelle i Bjärred. Underbart väder,jättegod mat, trevliga gäster,dans och prat och skratt. Precis allt som en fest ska innehålla. 
Här är en del av vårt glada gäng på väg för att gratta vår kära Lisa!!

Jag och Annelie har fått en god drink och ser fram emot kvällen.

Kylle och Ingrid,skål på er!!!

Nästan hela vårt glada tjejgäng är samlat igen. Annelie,Eva,Ewa,Sus,Lisa och jag. Tyvärr saknas Kylle på denna bild. För den mycket uppmärksamme kan man faktiskt se henne bakom Lisa. Hihi. 

Nu ha vi satt oss till bords och här är två av mina trevliga bordsgrannar, Chrille och Ann-Sofie. 

Här sitter resten av mitt glada bordssällskap ,Christer,Annika och Mats.

Mårten ser också ut att trivas vid sitt bord. 

Annelie pratar med sin bordsherre och Helena pratar med Mårten (tror jag). Han satt nämligen mittemot henne.

Marita skålar glatt!!!!




Lisas och Pelles poolområde har blivit så himla fint. Här ser man Lisa och sönerna runt poolen. 
Lisa håller ett litet välkomsttal för sina gäster.


Glada syskonen Pelle och Lena i sommarnatten.



Fyra glada herrar under den trevliga festens senare del. 

Mårten diskuterar med Daniel och Christian.
Ett glatt gäng till har vi här ja. Värdparet tillsammans med mig,Annelie och Christian.    
Vi dansade hela natten och Fredrik var en utmärkt DJ som visste precis vad vi gillade för låtar.

Jag och Lisa, två goa vänner som alltid har kul tillsammans.  

Sus och Jesse Wallin, jag och Lisa sent i natt.
Tusen tack Lisa och Pelle för en underbar kväll!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar