lördag 27 februari 2016

Mon Amie och ett litet vårtecken.


Tjingeling på er alla! 
Jag bara längtar tills jag är lite piggare och jag kan ta lite nya fräscha foton 
till bloggen och glädja er med.

I väntan på detta så får ni hålla tillgodo med nedanstående små blå raringar.

Jag är verkligen glad för mina Mon Amie prylar. 
Det har blivit lite smått och gott i form av tårtfat, burk med lock, servetter och en kökshandduk i linne. Jag skulle kunna tänka mig en bringare också, men vi får se. 
Det finns ju hela tiden så mycket vackert som man vill ha.   


Nu har jag precis pratat med Jakob och han är också krasslig, stackaren.
Vi har dock inte samma symptom och av den anledningen så stannar han i lägenheten istället för att komma hem. Vi har tät telefonkontakt istället.

Ja, februari är verkligen infektionssjukdomarnas månad. Usch!

Ikväll ska vi äta en riktigt god "Bolognese" här hemma med lite extra tillbehör.

Sen blir det Mello med bla. Ystadskillen Frans och därefter "Kommissarie Morse".
 En helt okej lördagskväll med andra ord.

Det hoppas jag att ni alla också får.....
Kram/@nneli

Hur det gick med filmvalet igårkväll?
Jo, maken tittade på "Hobbit" och jag gav denna film fem minuter,
 sen somnade jag. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar