söndag 14 februari 2016

Underbar bukett av maken och hemmaSPA.



 Jag hoppas att ni alla har en fin söndag/Alla hjärtans Dag! 
Den här superfina buketten överraskade maken med idag. 
Jag blev så glad och buketten åkte direkt ned i Daggvasen. 

Jag har nu precis unnat mig en skön miniSPA-behandling. 
Ja, bara här hemma i badrummet, men ändå. Det blev fotvård, hårinpackning m.m. och insmörjning av nya, sköna och väldoftande krämer. Nu känner jag mig fräsch som en nyponros. Hehehe.... 
En liten försmak inför Johannas och min SPA-vistelse på YSB (Ystads Saltsjö Bad) om precis en vecka. 





Familjen har blivit bjuden på diverse godsaker idag.
Det fick bli min Alla Hjärtans present till dem.




Har ni firat idag eller ni hör till dem som tycker att man ska uppmärksamma varandra varje dag på året och är lite emot den här typen av firande? Vi är inga Alla Hjärtans Dag entusiaster men en blombukett och lite gott att äta blir man ju alltid glad över.
Och lite extra omtanke förstås.

Nu ska jag återgå till min bok här innan det är dags att laga middag.
Johanna pluggar flitigt på sin statistik och ska tenta på onsdag.
Just nu pluggar hon 150 %, den flitiga lilla myran.
Maken han jobbar några timmar och Jakob är på romantisk dejt med sin Lize.

Ja, det var senaste nytt från oss.
Kram på er alla!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar