torsdag 4 februari 2016

Nya krukor till 70% rabatt.

God eftermiddag denna torsdag!
Vilket underbart väder med sol och blå himmel och så glad man blir, när det är så 
ljust och fint som det är idag. 
Enda nackdelen är att dammet syns lite för bra. Vilken tur att det är städdag idag då så att man kan råda bot på detta lilla problem.

Jag köpte förresten två nya vita krukor häromdagen. 70% rabatt på "Haga Hem" i Lund. 
Det var svårt att motstå ska jag säga. Jag ser nu på bilderna att det är lite svårt att se hur de ser ut i det starka solljuset, men de är av vit keramik och med mönster.

Jag har tittat på liknande tidigare men tänkt att nej, jag har så många krukor ( jo jag kan tänka så...!) men till detta facila pris så slog jag till. 
Mina två "plättar i luften" passade bra i i nyinköpen.

Johanna har varit hemma och ätit lunch idag men är nu iväg igen på en ny föreläsning. 
Jag umgås med katten och dammsugaren resten av denna dag. 


Nu är det dags för lite kaffe och en färsk inredningstidning.

Kram på er alla så hörs vi snart igen! / @nneli

I morgon ska jag på en spännande utbildning i Malmö.
Det är första utbildningstillfället av fem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar