fredag 12 februari 2016

Tulpaner från Sularpsfarmen och trevlig fredagskväll p er alla!

Här har dagen rullat på i full fart som vanligt, denna fredag!
Jag har hunnit med det som jag hade tänkt mig både på arbetet och hemma och snart är middagen klar. Ikväll ska vi äta färska laxfile´tillagad i ugn med 
en sås av grädde, vitt vin och diverse örter. 

I veckan var jag på Sularpsfarmen och köpte vackra tulpaner. 
En av de trevliga Sularpsbröderna rekommenderade denna färg och 
ja, de är verkligen fina! 

Nu hoppas jag att vi alla får en avkopplande och skön fredagskväll efter arbetsveckan.
Jag hoppas  även att maken har köpt med sig en tavelram hem som jag gjorde en liten, snabb beställning på i morse. I så fall ska jag visa er mina nya tavlor snarast.
   


En varm kram till er alla/@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar