fredag 26 februari 2016

Solen tittar fram och det är vårlikt utanför fönstret.

Gomorron!
Jag är hemma och kurerar mig idag också. 
Så härligt att solen tittar fram och det är lite vårlikt utanför fönstret. 
Tyvärr är jag väldigt ljuskänslig här men jag gläds med 
er andra som kan njuta av det fina vädret! 

Nu ska jag ta mig ned till köket och fixa lite frukost. 
Jag är just nu mest sugen på frukt och jag ska be maken köpa hem 
lite goda frukter till ikväll. Just nu finns här bara äpplen och apelsiner. 

Ha en fin dag alla ni fina människor så hörs vi nog lite senare idag!





Kram på er från @nneli



2 kommentarer:

  1. Vilket fint hem du har. Jag skulle också vilja vara hemma men inte sjuk. Hoppas på en fin helg. Krya på dig. Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Anki! Så roligt att du gillar vårt hem. Ja, vi hoppas att helgen blir solig och fin. Ha det riktigt bra du också och en varm kram från Anneli

    SvaraRadera