onsdag 17 februari 2016

Stensöta, lönesamtal och årsmöte.



Tänk vad man kan bli glad över en bit tyg. 
När en vän till mig var i Stockholm för 
någon vecka sedan så bad jag henne köpa en bit tyg på Svenskt Tenn. 
Det är Stensötatyget som jag alltid har gillat men som jag inte 
riktigt har hittat ett användningsområde för. 

Nu har jag lite planer men tills jag vet säkert så får 
det ligga på bordet som en duk.




Idag har jag arbetat på Kristallen i Lund hela dagen.
Det har varit diverse möten, lönesamtal och dagen avslutades med
 SSR:s årsmöte, där det bjöds på både god
buffe´ och underhållning.

Här är några bilder på den goda maten.



Den här spenat-fetaostpajen var helt underbart god!


Och medan vi drack kaffe och åt chokladkaka med vispgrädde
så lyssnade vi på journalisten "Kent Verne" som föreläste om välfärds-Sverige.
 Vi fick även hans senaste bok "Ofärdsland".





Nu återstår det endast att önska er en skön fortsättning på onsdagen.

Själv ska jag fira tillsammans med Johanna (att hennes tenta i statistik är avklarad.)
Mårten är på styrelsemöte.

Kram/@nneli











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar