fredag 27 december 2013

En helt vanlig, ledig mellandag.

Tittar in till er en sväng för att säga hej. 
Idag har det varit ännu en skön, ledig dag med lite småfix. Jag har bla sorterat julklapparna och jag ska visa er lite av vad jag har fått senare.  Det blev även ett fint reafynd idag. Denna kommer också på bild lite senare. 
Nu måste jag nämligen rusa till köket och titta till min "pulled pork" som står i ugnen. Till denna ska vi ha klyftpotatis, hemlagad  rödkålscoleslaw ,äppelmos och grillsås. Hej svejs så länge.....
En av mina snittamaryllisar som gick av på mitten och som nu får stå i en lägre vas. 


Det råder fortfarande lite julstämning i kökshyllan. Ett underbart doftljus (med "ickejuldoft",är nämligen lite trött på juldofter nu)

I år har polkagriskäpparna varit av modell större. Hehe,undrar vem som vill äta dem? Ingen förmodligen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar