torsdag 19 december 2013

Utvärderingsdag med kolleger och en mycket trevlig julfest!


Igår var jag på utvärderingsdag hela dagen.  Söta Sandra som varit en fin kollega under ett halvår slutar i vårt team och enhet idag. Hon bjöd på en fantastiskt god choklad-hallonmousse tårta til fikat. Stort lycka till framöver och på din nya tjänst,kära Sandra! 
Sandra med sin goooda tårta!

Sandra fick blommor förstås!


Kalasandet var inte slut denna dag. Efter lite julhandel i Lund stressade jag hem och klädde om för att bege mig till julfest på en av mina arbetsplatser. Så trevligt, gott och en  härlig stämning med glada människor.  

Några av alla trevliga kolleger dricker glögg och umgås. 


Underbart god mat från "Långa Längan" i Bjärred. Kan varmt rekommenderas.
På det fint dukade buffe´bordet fanns bl.a marinerad fläskfile´,kycklingfile med mozarella, rökt lax med ruccola och parmesanost, svamplasagne, tomatsallad och cheesecake på kavringbotten. Så fräscht och så gott!  


Min portion....

Efter roliga lekar,allsång med träffsäkra julvisor och trevligt umgänge serverades vi dessa vackra och goda tårtor!  




Denna bukett var till skolans mycket omtyckta och uppskattade rektor.

Ett stort tack till alla för denna härliga kväll!!! 

1 kommentar:

  1. Så "goda" dina bilder ser ut!
    Blev nästan lite hungrig trots att middagen precis dukats bort.

    Med vänlig hälsning Angelica

    SvaraRadera