måndag 16 december 2013

Goda och fina presenter.

Jag fick fina paket när jag hade mina små bjudningar. Champagnetryfflar,andra praliner,små söta tomtar,blommor och annat fint.

Den här vita amaryllisen med fiffig ställning fick jag i fredags. 

Jag kan inte få för många amaryllisar i juletider.

Nu är det måndagskväll och jag har slagit mig ned i fåtöljen för en stunds avkoppling. Arbetsdagen var lång och innehållsrik. Startade dagen med Medarbetarsamtal i Lund och fortsatte sedan med elevsamtal, elevhälsoteamsmöten, statistik m.m.
Middagen bestod av färsbiffar,potatismos, resterna av den goda såsen från i fredags och kokt broccoli.
Nu en kopp kaffe och en liten biskvi. Vi ska titta på tredje och avslutande delen av "Morden i Sandhamn" och ett nytt spännande avsnitt av "Homeland". Hoppas nu att jag kan hålla mig vaken....
Ha en bra kväll så hörs vi i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar