torsdag 5 december 2013

Stöt,städning och kanske julmarknad....

Godmorgon! Här började dagen med frukost tillsammans med Johanna. Nu har hon begett sig till Nyvång för att vikariera som lärare i bl.a svenska,engelska och musik. 
Min dag fortsätter här hemma med städning. Jag skulle precis fixa lite med kontakten till dammsugaren och oj,oj,oj vilken stöt jag fick. Fy tusan vad obehagligt!! Så med lockigt hår ( skämt) fortsätter jag nu med dammsugningen. 

Lite senare var det tänkt att det skulle bli en liten utflykt till Katrinetorps julmarknad och till det blå-gula varuhuset. Får väl följa väderleksprognoserna och se hur vädret blir. 
Här är en bild från förra årets julmarknad. Det är en julmarknad precis i min smak. Fina arrangemang, blommor,dukningar,trevlig antikmarknad,julsmaker och dofter och fin stämning. Hoppas att det blir ett besök idag.
Vi hörs senare! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar