onsdag 11 december 2013

Inspiration från "Mitt vita stall"....


Ikväll bakar jag en massa goda kakor inför några bjudningar de närmaste dagarna. Nedan kommer några vackra bilder från "Mitt vita stall" när mor och jag var där i förra veckan. Kram på er så hörs vi snart igen!
Här poserar Annette med sin fina och tillgivna katt. 
Mitt under den värsta blåsten d.v.s när stormen "Sven" härjade som mest så var mor och jag långt ute på landet hos söta Annette i "Mitt vita stall". Hon hade inspirationskväll, bjöd på godsaker och annat trevligt. Det var bara vi och en kund till som kom. Modiga kvinnor, sa Annette och hennes man. 
 Ja, eller kanske dumdristiga.... 

De här vackra ljusmanschetterna i glas köpte jag.

Smakfullt!!!!

Vi tog en snabbfika medan stormen härjade utanför fönsterna.

Glögg,ost och lite sötsaker smakade bra! 

Fler vackra saker.

Många  fina saker i brun-svarta toner och rustik stil. 

Jättesnygga kopparlampor.

Tack Annette för ett trevligt (som vanligt) besök. Hälsa maken och tacka honom för att han hjälpte oss ut till bilen i den otroliga stormen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar