fredag 13 december 2013

Glöggbjudning.

Hej alla mina trogna läsare. Tack för att ni tittar in här på min blogg. 

 Igår kväll hade jag en liten glöggbjudning för några kolleger/vänner. Vi hade en trevlig kväll med glögg,vin, kaffe, diverse bakverk och lite annat.  

Mina pepparkaksmuffins med vanilj-kola frosting uppskattades.

Saffransbullar med vaniljkräm doppade i smör och socker bjöds det också på.

Hemmalagad kola,sött och gott.  

Veckans blombukett i min Daggvas ser ut så här. Varje dag är jag glad och nöjd över min fina vas. 

En enkel glasmanschett gav de "gamla" tennljusstakarna från Munka en ny touch.   

Bordet är dukat och gästerna kan komma.

Tack alla för att ni kom och förgyllde en helt vanligt torsdagskväll.

Kram till alla er andra och ha nu en fin fredag med lite extra gott till fikat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar