torsdag 9 juli 2015

Allsång med Hasse!

Tjingeling på er! 
Här sitter jag och väntar på att sconesen ska bli klara. 
Det ska jag bjuda vår övernattande gäst på om en stund. 
Igårkväll var mor ( vår kära gäst), Johanna (medtvingad) och jag på 
"Allsång" på Norra Promenaden i Ystad. 
Detta anordnas varje sommar med olika gästartister. 
Jag har länge tänkt åka dit och när nu återigen folkkära Hasse Andersson 
skulle dit så passade vi på. En solig och fin kväll som dock avslutades med ösregn.  

Framme i Ystad!

Säg omelett, Hasse! 
Massor med folk i alla åldrar i parken. 


Den här lille söte killen satt bredvid oss och han var ett riktigt Hasse A fan. 

Här filmar han från sin mammas rygg. :)

Vi köpte allsångshäftet och sen sjöng vi med, kan ni tro!!! Fråga Johanna??!!


Johanna har smygfotograferat sin mamma.

Hasses glada fru Monika Forsberg!


Och Hasses söta hund, en finländsk lapphund, 2,5 år gammal.
Autografer och fotografering i regnet.



Och när vi åkte hem så slingrade sig kön lång med tjejer i diverse åldrar.

Vi, tre generationer hade en kul kväll tillsammans med tusentals andra stollar
( Mårtens uttryck när vi sa att vi skulle dit, hehe)


Ystad i mitt hjärta låt mig besjunga dig nu..... Tralalala

Nej nu är sconesen klara och det är frukost.

Kram på er från den stolliga Rignellskan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar