torsdag 16 juli 2015

Piratenprisutdelning och träff med Lasse Åberg.

Gomorron alla ni! 
Här sitter jag och lyssnar till fågelkvitter och ska snart ta 
tag i den vildvuxna trädgården. 
Fyra veckor då den har fått växa fritt har lett 
till att den mest av allt liknar en djungel.   


Nedan kommer några bilder från när jag och maken var och 
lyssnade på/tittade på Piratens prisutdelning i Kivik i måndags.  
Lasse Åberg var dagens huvudperson.



Som vanligt så var det många som hade tagit sig till platsen för prisutdelningen. 

Lasse Åberg fick Piratens Besk i present.  

Här fick jag ju till en riktigt bra bild på den skojige, underfundige allkonstnären Lasse.

Han frågade om jag ville ta en bild när han visade upp sin fina present. 

Dagen efter i "Ystads Allehanda" fanns en person med på bild med kameran i högsta hugg.
Helt rätt gissat, det var jag. Både min mor och min svärfar informerade mig snabbt om detta. 

Här har vi träffat ett helt gäng med bekanta till våra föräldrar samt
Annika Mauritsson som skymtar fram till vänster.

Ha en fin dag och många hälsningar från @nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar