fredag 17 juli 2015

En mysig eftermiddag tillsammans med föräldrar, son, bror och syskonbarn.



Välkomna till en ny och solig sommardag! 
Jag har precis vaknat och njuter av ännu en semesterdag!

Igår eftermiddag var jag och Jakob och hälsade på hos mina föräldrar. Dit kom även min bror och hans små söta ungar. Både min make och brorsans Jennifer jobbade och kunde 
inte vara med. (någon måste ju göra det. Hehe.)

   
Min bror och min son, fina pågar.

Mårten, Jakob, Annabelle och Henning 



Här sitter mor och far på den sköna uteplatsen.  

Mor hade dukat sommarfint och bakat en supergod cheesecake. 

Mitt barndomshem.  (Ser ni flygplanskrysset på himlen. )

Så här glad blev Annabelle när hon träffade kusinen Jakob. 

Henning hemma igen från USA där han och familjen varit i fyra veckor.
Så kul att träffa dem igen.

Efter fika och trevligt umgänge blev det marknadsbesök.

Nu ska jag äta frukost och läsa tidningen och sen ut i trädgården
 innan det blir för varmt för trädgårdsarbete.

Tjingeling så länge.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar