tisdag 21 juli 2015

Tennis och vacker cykelväg.


Tisdag och strax dags att bege sig till arbetet. 
Nedan några bilder från ett av Jakobs besök i Vitemölla. När han kom och hälsade på 
så hade jag bakat sockerbullar med vaniljkräm och hans farmor hade bakat vetebröd till fikat. Jakob kände sig nog väldigt välkommen och jag var glad att ha familjen samlad.
Farmors populära vetebröd.

Här har vi precis ätit middag, på samma uteplats som vi har ätit 
på massor med gånger under årens lopp..

Nu ska det bli en cykeltur till Kivik för en tennismatch.

Johanna och jag cyklade också dit.

Vägen mellan Vitemölla och Kivik är så underbart vacker.

Det växer fantastiska rosor vid tennisbanorna och en unnade vi oss.  

Här har Jakob spelat många matcher.

Två glada cyklister en vacker sommarkväll.



På väg hem igen......

Ha en bra dag! 

Idag på lunchen ska jag och min kollega Anne-Karin hälsa på en annan kollega 
som numera är pensionär. Vi har även ett annat viktigt ärende, mer om detta senare. 

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar