onsdag 22 juli 2015

Mysig fika hos Katarina (Inga-Lill).

Gokväll alla läsare! Här kommer minsann ett litet inlägg till denna dag.

Vi har ätit middag utomhus i det vackra vädret och idag blev det kallrökt lax med dillstuvad potatis. Helt okej men inte så gott som jag/vi hade förväntat oss. 
Nåväl, vi blev mätta i alla fall. 
Lite vattning i trädgården och korsordslösande blev det också 
innan det var dags att gå in och titta på den fina brittiska veterinärserien på SVT1.

Bilderna nedan är från i lördags när jag var på trevlig fikastund 
hos min väninna Katarina. 
Vi drack kaffe och åt biskvier i deras fina orangeri i trädgården. 

Vi har alltid så otroligt mycket att prata om när vi ses 
och det blir hel del om vårt stora gemensamma intresse, 
heminredning förstås.







När vi satt där så plötsligt dök en skojfrisk granne upp och
vi skrattade glatt när han (på skoj) började hänga upp
Marias klänningar på tvättlinan. Kameran åkte fram förstås.



Jag hoppas att er dag har varit toppen.
Mitt jobb på Kristallen har gått bra, men
det är verkligen inte många som arbetar denna vecka.
Det är stor skillnad jämfört med vanliga arbetsveckor. 

I morgon är det ledig dag och snart är det semester igen. 
Kram på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar