torsdag 30 juli 2015

HÄRLIG sommardag!

Hej på er! Sitter ni i soffan och tittar på Ernst eller ni har kanske inte kunnat slita 
er från de ljumma vindarna utomhus? 

Idag har det varit en helt underbar sommardag med värme och sol. 
Man är så tacksam över denna fina sommardag. Hela dagen har jag varit ute i trädgården. 
Jag har rensat i rabatterna, legat en stund och läst i hängmattan, torkat tvätt utomhus, ätit middag ute med familjen och haft det bra. 

Lite senare ska jag och Johanna ha ett litet filmmaraton. 

   

Mmmm, doften av tvätt som torkat utomhus i solen. 

Snart blommar syrenhortensian.
Vacker till den mörkbladiga fläderbusken.

Jag älskar rosor som remonterar d.v.s blommar om och om igen under en säsong.
Det gör den här sötnosen. 

Jag har verkligen rensat som en galning i rabatterna idag. 



Rött och vitt. 

Ja, den här soliga dagen behövde vi alla efter många regniga dagar.

Ha det fint och ta hand om er!
Kram /@nneli



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar