fredag 14 februari 2014

Alla Hjärtans Dag.


Johanna har bakat goda hjärtebullar idag. De smakade utmärkt med en bit vällagrad ost, mosters jordgubbsmarmelad och te. 





Choklad, färska blåbär och lite gott att dricka är helt okej en fredagskväll i kärlekens tecken. Presenter får familjen vänta på tills i morgon. 
Då ska jag besöka en väldigt speciellt affär,men mer om detta sen. Ni kan aldrig gissa....

Nu är middagen uppäten, rostasfile´med hasselbackspotatis och bearnaisesås smakade finfint.

Kvällen kommer att tillbringas här i hemmets lugna vrå med " På spåret"final,  film och familjen. 
I morgon ska vi upp tidigt och ge oss iväg på lite äventyr. 

Till kaffet ska vi äta de här jättemarängerna som Mårten kom hem med. De största jag har sett..... Jag tror dock inte att jag orkar detta idag. Puh!!




Det här fina kortet stod på mitt skrivbord när jag kom till jobbet idag. Fina kolleger man har...

I´ll be in touch.  Det låter ju nästan som ett hot....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar