måndag 17 februari 2014

Doftande ljus och god torskrätt.

Det här fina doftljuset i svart-vitt med underbar doft har jag köpt på " Mitt vita stall" för ganska länge sedan. Den som spar han har...


Ikväll har vi haft en av mina favoriträtter när det gäller fisk i alla fall, nämligen dubbelpanerad stekt torskryggfile´.
Till detta hade vi potatis, smält smör, färsk sparris och pepparrot. Så jäkla gott om ni frågar mig men om man frågar barnen blir svaret nog ett helt annat.

Nu har jag varit en sväng hos grannen. Hemma igen, med en stor kopp  te och TV bl.a den spännande, svenska serien " Tjockare än vatten" på SVT 1 kl. 21.00.

Kram på er så länge. See you...

2 kommentarer:

  1. Panerad torsrygg o pepparrot är en riktig favorit i den här familjen också, hos alla faktiskt.....Doftljus är jag lite smått beroende av speciellt när de kommer i en snygg förpackning också...Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vi har lika smak i mycket,Tina! Jag har tittat in på din blogg också och jag gillar den verkligen..... Jättekul att du kikar in hos mig!
    Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi igen! Kram

    SvaraRadera