söndag 23 februari 2014

Skön dag vid havet och lite annat.

Idag har vi varit på Österlen och haft en skön dag. 
Det var faktiskt lite vår i luften. Maken och jag tog en promenad och sen blev det middag hos svärföräldrarna.


Vitemölla i vårt hjärta.....

Våra trogna följeslagare....


Vårtecken nr ett.

Och vårtecken nr två.

Middag hos "svärisarna" blev det också.
Fisksoppa med färsk lax och annat gott. Två glas vitt vin fullbordade måltiden.

På hemvägen körde vi in en sväng till mina föräldrar också. Där blev det en trevlig pratstund. Mor hade hittat detta foto på Jakob och Johanna när de var fyra resp. två år.
Här är de tillsammans med min farmor och farfars hund, Pelle.
Så sött! Fotot är taget utanför mina farföräldrars hus i Tranås. Nostalgi....   

Vi hann även med lite bus med mina föräldrars tyska jaktterrier, Fritz.
Lite bus skulle han ALDRIG säga nej till, den fyrbente skojaren....

Nu är vi hemma igen och snart är det dags att gå till sängs och förbereda sig för en ny vecka.

Först ska vi dock titta på starten av en brittisk komediserie på SVT 1 kl. 21.45. I alla fall jag gillar denna typ av serier. Hahaha...
Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar