tisdag 4 februari 2014

Solig dag med lite vårkänslor.



Det var ljust och fint i morse. Det var ganska kallt och tjock is på bilrutorna men det kändes ändå lite,lite vårligt. Den känslan förstärktes under dagen. Solen sken och det var inte speciellt kallt. Jag tog av jackan och hade bara en kavaj på mig när jag gick mellan bilen och olika skolor.  

Så här såg det ut i morse från mitt arbetsrumsfönster.

Jag får nog införskaffa lite nya blommor till mitt arbetsrum. Murgrönan är lite gles, tycker jag....
Nu är det kväll och efter middagen äter vi nu supergoda glassar.
Har ni inte testat dem, så gör det....!! De ligger fint förpackade i varsin liten låda. 
M
Mmmm, så jädrans gott! En kopp kaffe till=perfekt.

Nu ska vi lyssna till Jakobs nya upplevelser på Vårdcentralen. Han trivs jättebra och får träffa patienter med många olika symptom och problem. Så lärorikt.

Ha nu en fin kväll och i morgon ska det bli flera plusgrader. Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar