onsdag 5 februari 2014

Lite vår i luften även idag! Undrar hur vädret är i Stockholm???

Lite vårfeelings även idag! Idag har jag varit i Lund  på förmiddagen. (som vanligt på onsdagar.)
Kallt och halt i morse och stelfrusen bil med isiga rutor. 
Under dagen blev det dock riktigt skönt och ganska behaglig temperatur. Jag undrar hur vädret är i Stockholm?? I morgon bitti åker jag nämligen dit för en heldag med shopping, god mat, storstadsstämning och i bara mitt eget sällskap. 
Jag ska starta dagen i Stockholm med scones och te på Svenskt Tenn, eller varför inte ett glas champagne. Hehe.....  
Blåbärsriset har slagit ut med ljusgröna skira skott. 

Snön ligger fortfarande vit utanför fönsterna.

Nej, mina kära vänner nu ska jag gå och duscha och tvätta håret och packa ihopa lite inför morgondagen. Skall hoppa i säng tidigt ikväll. Tåget går 05.25 i morgon!

Ha en fortsatt fin kväll! Kram   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar