tisdag 11 februari 2014

En eftermiddag för alla Maskrosbarn.

Duktiga Stefanie här tillsammans med fantastiska Jessika från "Maskrosbarn", en ideel organisation som stödjer barn till missbrukande eller psykiskt sjuka föräldrar.
Jessika berättade öppet och modigt om sin uppväxt och om sitt liv som det ser ut idag.
Vilken tjej alltså....

Igår eftermiddag var jag och många, många fler på föreläsning i Stadshallen i Lund. Det var Stefanie Feldman Olofsson som arrangerat denna dag tillsammans med några av mina kolleger. 

Jag fick agera fotograf denna eftermiddag och jag hoppas att bilderna blev bra. 
Nedanstående bilder tog jag dock med min egen kamera. 

Vi blev bjudna på underbart goda kanelbullar.

Dessa vackra Gerberor ska symbolisera maskrosor.

Min vän och kollega Karin poserar bakom den vackra blombuketten. 

Här är personerna som svarade på publikens alla frågor.

Det var gårdagen det. Denna tisdag har jag varit på sju olika möten. Puh! 
Nu är det dock kväll och lite vila.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar