onsdag 19 februari 2014

Dofltjus,servetter och pläd från Ullared.


Fräscha och väldoftande ljus. 
Jag lovade ju att jag skulle visa vad jag köpte i Ullared i lördags. Det blev inte så mycket inredningsprylar, Jag tyckte inte att det fanns så mycket som var intressant just denna gång.
 Jag köpte några doftljus, diverse lökväxter, ganska många murgrönor i olika storlek, en vit mohairpläd, en vit lampskärm, servetter och en fin svart-vit skylt till sonens lya. För övrigt blev det mest matvaror, hygienartiklar och kattmat. 
Jag brukar inte hitta kläder där,förutom någon gång när de faktiskt har haft fina Esprite-kläder till bra priser. Av den anledningen " måste" man ju titta även där. Man vet ju aldrig....
De här servetterna tyckte jag var riktigt fina. Rosa-prickiga och fina marinblå-vit prickiga åkte direkt ned i kundvagnen. 

En annan doftljusvariant med en insekt på. 

Här är en bild på den omtalade pläden.
Ljuslyktorna i en varm, blå färg kunde jag inte motstå. De såldes dock inte på Gekås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar