söndag 23 oktober 2016

Camillas supertrevliga femtioårsfest!


Hej på er denna söndag som har bjudit på både sol och regn. 

Igår var vi på jättetrevlig fest när kära kusinen,Camilla firade sina femtio år på Bromma Bygdegård. Här hade hon även sin 20 årsfest, ja tänk vad åren går...... 

Välkomstdrink ( Mojito) förrättsmacka med snaps, italiensk buffe med vin, kaffe, god tårta och avec. Dans till DJ, drinkar och nattamat. 

Tusen tack Camilla och Anders för en toppenkväll!

 Jag i min "lilla svarta" redo för fest.


En riktigt bra start med denna goda drink.

Camillas mor och min mor, systrarna Ingrid och Anita.

Min far har trevligt tillsammans med Anders farbror.

50 år!!!

Här står bl.a Lena som jag har serverat tillsammans med på Starshine och haft så mycket kul tillsammans med.

Malin och Tobbe!  

Kära värdparet Camilla med sin Anders.

Jag och Jennifer hade så trevligt tillsammans med Anders,
Peter och Håkan vid vårt bord.


Jag tillsammans med mina trevliga bordsherrar Håkan och Peter. 


God mat, fylld kycklingfile´, fläskfile´, potatisgratäng, couscous,
pastasallad, tomatsallad, bröd, ostar och goda såser.


James och Madde är så här glada bakom kandelabern.

Fina paret, Heidi och Hampus.

Och söta tjejerna och kusinerna Wilma och Moa.

Gott rött vin.

Anders avslutade sitt fina tal till sin Camilla med ett hjärta. 

Glada Klara med sin bordsherre.

Min yngsta kusin Malin var så här fin i håret.

Jennifer och Moa.

Duktiga Frida hade dekorerat de vackra tårtorna.

Camilla fixar Gallianoshots till oss. 


Mårten tar en "svängom" med värdinnan, vilket uppskattades av alla. 

SKÅL!!

Dags för "nattamat", korv med bröd, öl, mjölk och juice. 


Och de här killarna levererade bra musik hela kvällen
efter värdinnans egna önskemål.

Nu är festen slut och värdparet är trötta men nöjda, efter en mycket lyckad fest.

Idag, söndag har vi haft brorsan med sina sötnosar här på besök.
Det blev pannkakslunch, fika med kanelbullar, snack och en promenad i Skrylle.

Nu har vi ätit en traditionell söndagsmiddag här med stek, potatis, sås, herrgårdsgrönsaker, gele och inlagd gurka.

Nu ska jag inta soffan och vila en stund.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar