onsdag 5 oktober 2016

"Still roses in my garden" och kaffe istället för skumpa.

Halloj på er!

Onsdagen är här och efter arbete i Lund och i Dalby så är jag nu hemma. 
Ikväll värmer jag rester av kycklinggryta till middag och 
snart blir det del två av "Bonde söker fru". 
Jag har plockat in en bukett rosor från trädgården och ska göra det så länge som jag kan.Det kommer jag att sakna sen under vintern. Men då kan man ju köpa vackra 
rosenbuketter på Sularpsfarmen och så är det lilla problemet löst.


Jag skulle egentligen varit hos Marita och druckit skumpa tillsammans med 
Lisa och flera andra denna onsdag.
Men p.g.a arbete och annat så fick jag avstå från detta och 
får nu hålla tillgodo med "Bönderna" och en kopp kaffe. Hehehe.... 

Kram på er och njut av er kväll! 

   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar