måndag 17 oktober 2016

Sötnosar, ny serie och snart Uppsala.



Det blev även lite kortspel igår med de här sötnosarna.
Och nej, det är inte jag som har tvingat dem att ställa upp på foton.
Hehehe.......  





I lördags tittade maken och jag på den nya lovande fransk-brittiska serien "Collection" och mumsade i oss några favoriter från naturgodishyllan bl.a lakrits med hallon och vit choklad och mandlar med kanel.
Så jäkla gott, men nyttigt, nja jag tror inte det.
 
Idag, måndag har jag precis kommit hem efter ännu en lång men givande arbetsdag.
Nu ska jag snart packa för några dagar i finfina staden Uppsala.
Jag ska åka på en konferens där om droger. 700 är anmälda till dessa dagar 

och det ska bli så trevligt så.

Vi hörs och en varm kram skickar jag till er!!   



Bilden nedan är från den nya serien "Collection",
som jag tycker verkar hur bra som helst.

Bilden är lånad från uk.com













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar