måndag 10 oktober 2016

Trevlig eftermiddag hos moster Ingrid tillsammans med kusiner och kusinbarn.

Måndag med många bra möten och nu hemma igen 
för en kväll på hemmaplan. Som avslutning planerade min kollega 
Åsa och jag inför föräldrautbildning som vi ska ha i morgon.
När vi var klara med detta så körde vi en snabb sväng till Sularpsfarmen tillsammans.
Vad vi skulle göra där, jo köpa vackra rosor till ett fantastiskt bra pris.
Det blev även en del annat förstås. 

Igår eftermiddag var jag bjuden på inrednings-klädparty 
hos min moster Ingrid. Det var "Zelected by House" ( ZBH) 
som visade sitt höstsortiment. 
Så kul att träffa kusinerna, deras barn, mor och moster, 
titta på inredning och äta goda kakor. 
Tyvärr hade inte Johanna tid att följa med, 
då hon tentaläser för fullt nu. 

Elton med syrran Ellie. 


Ingrid hade bakat en morotskaka och en läcker hallonpaj med vaniljsås. 

Vad döljer sig bakom de vackra liljorna? 

Jo, detta porträtt på min mor och hennes bror och syster. Sötnosar! 



Väldoftande ljus fanns till försäljning tillsammans med mycket annat fint. Sortimentet har nu även utökats med vackra ponchos i höstfärger.  

Lotta tillsammans med äldsta dottern Heidi.

Och här har vi en dotter till, Wilma.


Systrarna Frida och Clara.

Tack moster Ingrid och Bosse för en trevlig eftermiddag i ert mysiga hus.  

Sen blev det underbart god kalops med potatismos och rödbetor
hemma hos mor och far, tillsammans med brorsan med familj.

Vyn ovan är från mors och fars vardagsrum. Så fint!

Ha en skön kväll så hörs vi snart igen!
Kram från @nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar