lördag 15 oktober 2016

Körsbärsbenved, blåst och orolig katt.

Godmorgon!
Nu ska jag smaka mitt nya te med smak av ananas, persika och apelsin. Doften är underbar och jag hoppas att smaken är det också. 

Det får bli en inomhusdag denna blåsiga lördag. En promenad ska det dock bli. Jag försöker få till en promenad per dag och inte ska väl "lite" blåst hindra.  

Jag har plockat in en bukett av dessa fina kvistar av körsbärsbenved. 
Jag älskar färgen och formen och denna får bli helgens bukett nu när alla rosorna börjar vissna.








Musse tycker inte om när det blåser så här mycket och blir störd i sömnen.
Nu sover hon dock gott i soffhörnet efter att ha spanat ut över trädgården en stund.

Ha en fin dag oavsett om ni är inomhus eller utomhus.
Håll i hatten!

Kram från @nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar