tisdag 18 oktober 2016

På plats på tåget här i ottan.

Här sitter jag i ottan och skriver till er. 
Jag har tagit plats på tåget och är på väg till Stockholm för 
att sen åka vidare till Uppsala. 
Jag ska nu äta frukost, svara på några arbetsmail 
 och sen ska jag försöka sova resten av vägen. 
Det blev inte så mycket sömn i natt då jag läste en riktigt bra bok,
 som jag inte kunde lägga ifrån mig. Jag har dessutom svårt att sova när jag ska iväg och har tider att passa för flyg eller tåg. Det spelar ingen roll om jag ska ta en tur till Stockholm eller resa till andra sidan jordklotet, nattsömnen påverkas likväl. 

Nåväl, jag brukar sova gott på X2000 och hoppas att jag kommer 
att vakna pigg när vi är framme. 
Som sagt, jag ville bara titta in om och säga hej.

Vi hörs ikväll när jag har kommit på plats på hotellet. 

Kram på er!

I denna fåtölj hade jag suttit skönare än på tåget, 
men det är bara att gilla läget. 
er!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar