söndag 2 oktober 2016

Sushilunch med trevligt sällskap.

I fredags var jag tillsammans med ett gäng trevliga kolleger på den nya sushirestaurangen på Södergatan. 
Sushi blir sällan mitt förstahandsval, men visst har jag ätit god sushi också. 
Fredagens val kommer dock inte att tillhöra rätter som jag minns som extra goda. 
Mitt sällskap var dock mycket trevligt så det blev en minnesvärd lunch ändå.  
   


Fin inredning. 


När vi kom tillbaka till Utbildningsförvaltningen
drack vi gott kaffe och som pricken över i så hade Ingrid tagit med sig vindruvor från trädgården och även choklad.
Detta kompenserade mer än väl mitt lunchval.  
Idag är det söndag och ännu så länge har inte så mycket blivit gjort.
Jag skulle behöva plantera mina nyinköpta växter, men vi får se vad det blir.

Jag önskar er en skön söndag så hörs vi nog lite senare också.

Kram från @nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar