söndag 30 oktober 2016

Söta Sara skriver i "Kungliga Magasinet".

Vid mitt Stockholmsbesök i våras (när jag bl.a var med på ett hörn när Prins Oscar döptes) så lärde jag känna en söt och mycket trevlig tjej. Hon heter Sara och bor i Stockholm. Vi pratade en massa i ösregnet utanför slottet, bytte mailadresser, skickade bilder till varandra och blev vänner på FB. 

Sara har nu börjat skriva i "Kungliga Magasinet" och är så himla duktig och framåt. 
Här är ett utdrag från senaste numret där Sara bl.a har skrivit om "Kungliga Doppresenter". Jag har självklart köpt detta nummer.
  



Nu när jag var i Stockholm senast så bjöd hon in mig till ett event, se nedan.
Tyvärr kunde jag inte detta eftersom jag var tvungen att åka till Uppsala.
Men vilken underbar tjej , va, som tänkte på mig.
Hon är ungefär hälften så gammal som jag,  
men vi fick en väldigt bra kontakt direkt. 
Så visst är det så att åldern spelar inte så stor roll
 när det gäller vänskap och kärlek. Eller hur?   
    

Här är inbjudan som jag fick och som jag så gärna hade gått på
om jag hade haft möjlighet. Tack Sara och lycka till med dina kungliga journalistuppdrag.

Nu är Johanna och Oliver på väg hit för middag. Den kommer idag att bestå av citronkyckling med vitlök och dragon. Till detta blir det rostade rotsaker.

Desserten blir Johannas favorit Creme Bryle´med extra karamellsås.

Ha en fin kväll!

Kram från @nneli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar